Składanie reklamacji
Reklamacje można składać drogą pocztową lub elektronicznie za pomocą poniższego formularza lub bezpośrednio na sklep@verhome.pl. W wiadomości proszę podać numer zamówienia, dane składającego reklamację, dane kontatkowe: email i telefon, datę wystopienia usterki lub wady oraz okoliczności jej powstania. Do wiadomości zalecamy dołączyć zdjęcia, jeżeli jest to możliwe.
Najpóźniej w przeciągu 7 dni otrzymają od nas Państwo informację o dlaszych krokach.
Zwrot towaru
Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia (lub od dnia otrzymania ostatniej części zamówienia, jeżeli było realizowane w więcej niż jedenej przesyłce).
W przypadku decyzji o odstąpieniu od umowy, prosimy o przesłanie poniższego oświadczenia w formularzu kontaktowym lub na nasz adres email sklep@verhome.pl:
Oświdczam, że niniejszym odstępuję od umowy umowy kupna zawartej w dniu ......... na stronie Verhome.pl
Nr zamówienia:
Odstępuję od całości / części zamówienia, zwracam następujące producty: (proszę wybrać jedną z opcji)
Do wiadomości prosimy dołączyć informacje kontaktowe. O dalszych krokach poinformujemy w wiadomości email.
Przesyłka zwrotna kosztuje 39,90 brutto. Towar można również odesłać samodzielnie.